Enyedi papírmalom

Az Aranyos mellékvizén épült, Rákóczi György alapította 1637-ben Enyeden.
Tulajdonos: 1637-1658 Rákóczi család, 1799. Bethlen Miklós. Felszereltsége 1699-ben : 2 kerék, 40 kalapács és 1 kád. A papír vízjele a XVII. században a Rákóczi majd később a Bethlen család címere. A szomszéd megyék illetve a XVII. században az erdélyi nyomdák részére gyártottak papírt.

  • vizjel4.JPG:
    vizjel4.JPG
Topic revision: r5 - 10 May 2011, KatalinBlasko
This site is powered by FoswikiCopyright © by the contributing authors. All material on this collaboration platform is the property of the contributing authors.
Ideas, requests, problems regarding Foswiki? Send feedback